sobota, 8 września 2012

SOUL FOOD BUS

Pomyślałam, że zrobię serię pt. co warto zjeść w Warszawie. Co jest godne polecenia i gdzie to znaleźć.
Na pierwszym miejscu mojej listy na pewno jest SOUL FOOD BUS. Pomysł na biznes to po prostu autobus z hamburgerami i quesadillas. Ale uwierzcie mi, nigdy, ale to przenigdy nie jadłam tak pysznego fast fooda! Wszystko jest świeże i robione na miejscu. Ceny bardzo przystępne bo już od 11 zł. W dodatku co jakiś czas chłopaki wymyślają jakąś specjalność dnia np. hamburger z serem kozim i rukolą.
Jak ich znaleźć? Z racji tego, że są mobilni mogą być w różnych miejscach i o różnym czasie. To jak szukać? Głównie przez facebooka, wyszkujemy SOUL FOOD BUS i już wiemy co i jak.
https://www.facebook.com/soulfoodbus
Gorąco polecam! Chłopaki naprawdę znają się na rzeczy.
Po Warszawie jeździ też drugi bus z hamburgerami. Nazywa się BOBBY BURGER. Niestety, co do niego mam mieszane uczucia. Po pierwsze, jadłam tam dwa razy i dwa razy się rozchorowałam (mój mąż też). A po drugie, mają mniejszy wybór i dłuższy czas oczekiwania na zamówienie. Wyszukujemy go podobnie jak w przypadku SOUL FOOD BUS. https://www.facebook.com/burgerbobby 

Aktualizacja z dnia 2.10.1012
Zabierałam się do tej aktualizacji już jakiś czas. Otóż moi drodzy mam świetną wiadomość! SFB rozszerzył swoją działalność. Nadal możemy spotkać ich gdzieś na mieście, w ich sławnym już busie, ale mają też stałą miejscówkę? Gdzie? Stacja Balon. Są tam (ku mej radości) codziennie i do późna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz